Mission: Arrabona, Győri X-wing verseny

2017. I. Győri X-Wing versenyén február utolsó vasárnapján ismét összecsaphatnak a pilóták. A hagyományt követve megint speciális küldetésekben lesz részük a versenyzőknek.
Nevezés a helyszínen: 1000 Ft/fő.
Díjazás: az első három helyezett díjat kap.
Nevezési határidő: 2017.02.24.
Nevezni az info@tarsasjatek.club e-mail címen lehet a csapatlista és a név (opcionálisan becenév) elküldésével.

Helyszín: TárSasFészek, Győr 9022 Szent István út 41., a Győri Társasjáték Egyesület klubhelyisége

Időpont: 2017. február 26. (vasárnap) 10.00-18.00 óráig

Három küldetésben méretettnek meg az ismert Galaxis legjobb pilótái. A küldetések végrehajtására 90 perc áll a rendelkezésetekre.
Csapatmegkötés nincs, csak annyi, hogy 100 pontból gazdálkodhatsz, és ezeknek egy frakcióból kell állniuk. És természetesen 1 csapattal indulhatsz.

A verseny győztese az lesz, aki a legtöbb Küldetés Pontot (a továbbiakban KP) szerzi meg. Amennyiben KP-ban pontegyenlőség van, akkor a Győzelmi pontok számítanak (Győzelem 3 VP, Döntetlen 1 VP). A Győzelmi pontok a hajók megsemmisítéséből származnak, mint sima meccsek esetén (ergo,12 ponttal több hajót lősz le mint az ellen, akkor te győztél).

A küldetések külön bejegyzésekben találhatóak meg. Kérdéseiteket oda rakjátok fel.
Figyelem, a küldetésekben még minimális változások lehetnek, de ezt mindig jelezzük!

“Kicsiny csapatotok utasítást kap arra, hogy keressenek meg egy elhagyatott állomást valahol a Külső Gyűrű szélénél. A koordinátákat egy régi, még a Klónháborúk idejéből való reléállomás tárolja.”

I Küldetés: Szerezd meg az információt!

„Miután a csapat kilépett a hipertérből, a radaron rögtön megjelenik a reléállomást jelképező kis pont. Jó helyre jöttetek. Ami zavaró, hogy az célponttól nem is olyan messze, más jeleket is fognak a radarok. Ismeretlen űrhajók, és persze nem barátságos szándékkal közelednek! Nektek kell az elsőnek lenni, akik megszerzik a létfontosságú információt!”

Standard felállási zóna, az aszteroidák/űrszemét is a szokásos módon kerül felrakásra, kivéve, hogy a pálya közepén van egy jelölő: a reléállomás. Ettől legközelebb egyes távolságra lehet aszteroidát/űrszemetet elhelyezni. A reléállomás semminek sem számít a csatatéren: rá lehet menni, át lehet rajta lőni és nem akadályozza azt, stb.

Speciális akció (minden hajó megkapja): Információ letöltése. Ezt az akciót akkor hajthatod végre, ha az állomástól egyes távolságra vagy. Ezen kívül semmilyen más akciót nem hajthat végre a pilóta (még Push the limittel sem, de PTL esetén lehet ez a második akció), illetve másik baráti pilóta sem adhat át neki semmit sem, továbbá nem is lőhet semmilyen formában!
Miután végrehajtottad ezt az akciót a következő körben a hajód nem mozdulhat el a pozíciójáról. Amennyiben mégis elmozdulsz, az információ letöltése megszakad! Amennyiben maradni szeretnél a helyeden, akkor ezt a Mozgási fázis legelején be kell jelentened (a kezdeményező játékossal először). Ebben a körben nem akciózhatsz. A letöltés az akció fázis legvégén fejeződik be a letöltés, így lőni lőhet a letöltő hajó. Majd a köröd úgy folytatódik, ahogy normális esetben szokott (tehát tulajdonképpen másfél körig a letöltő hajó nem csinálhat semmit sem).
Az ezt követő körben az információkat letöltötted, a köröd úgy folytatódik, ahogy normális esetben szokott (tehát tulajdonképpen másfél körig a letöltő hajó nem csinálhat semmit sem).

Amennyiben lőnek a letöltő hajóra, a kitérés kockáit normálisan használhatja. Sőt, ha a tűzvonalba áll egy baráti hajó, akkor a lövés Akadályoztatottnak számít (a védekező fél kap egy kitérő kockát). Ez csak a letöltő hajóra vonatkozik!!! Az információk annyira fontosak, hogy a társak inkább feláldozzák magukat értük.

Az információ letöltése 5 KP-t ér, és mind a két fél megszerezheti az adatokat.

II Küldetés: Elugrani a rendszerből

„Megvannak az információk, nincs más dolgotok, mint elugrani vele a célponthoz. Ehhez el kell érnetek az ugróponthoz. Az ellenséges csapat a nyomotokba ered…”

Először felrakjátok az aszteroidákat/űrszemetet, majd a kezdeményező fél választja ki a felállási zónáját. Ez a zóna a játéktér egyik sarkában 2×2-es nagyságú. Ezután a másik fél is kiválaszt egy szomszédos sarkot, az lesz az ő felállási zónája.
A pálya másik oldalán középen, a pálya (legközelebbi) szélétől 1-es távolságra van egy darab ugrópont. mind a két félnek onnan kell elmenekülnie. Az ugrás csak akkor hajtható végre, ha az ugró hajótól 1-es távolságra nincs másik hajó (se baráti, se ellenséges).

A cél, minél több hajóval elugrani a helyszínről (1 KP/kishajó, 2 KP/nagyhajó). Az információt vivő hajó plusz 1 KP-t jelent. Ezt a hajót a meccs kezdete előtt meg kell nevezni. Maximum 5 KP gyűjthető össze.

Az első 5 körben nem lehet elugrani. A meccsnek akkor van vége, ha az egyik játékos összes hajója vagy elugrott, vagy elpusztult. Amennyiben az egyik fél összes hajója elpusztul, akkor a másik a megmaradó hajóiért megkapja a KP-kat (sikeresen azok is végrehajtották az ugrást)

Speciális akció (minden hajó megkapja): ugrás. Amikor az ugrási ponttól 1-es távolságra vagy, és nincs a közeledben másik hajó 1-es távolságon belül, elugorhatsz a hajóddal: vedd le azt a pályáról. Az elugrott hajó NEM számít elpusztítottnak.

III Küldetés: Pusztítsd el az űrállomást!

„A hipertérben való utazás időt adott az adatok átböngészésére. Kiderült, hogy a reléállomás nem csak az űrállomás koordinátáit tartalmazza, hanem azt is, hogy miért fontos az: egy csodafegyver prototípusának adatai találhatóak meg rajta. Mindenképpen meg kell szerezni.
Űrhajóitok kilépnek a hipertérből. A radarra pillantva szomorúan állapítjátok meg, hogy nem vagytok egyedül: a másik csapat valahogy követett benneteket. Túl sokan vannak, az állomásra való dokkolás lehetetlen. Gyorsan kell dönteni: hogy az ellenfél kezébe ne kerüljenek ezek az információk, ezért el kell pusztítani az űrállomást.”

A cél: el kell pusztítani az űrállomást. Az állomás 1-es távolság átmérőjű kör alakú tereptárgy a pálya közepén. Az állomás 10 életerővel és 10 pajzzsal rendelkezik.
Amikor robban az űrállomás, akkor a lőtávon belüli hajókra (3-as távon belüliek) dobni kell 4 sebzés kockával. Ez minden szempontból lövésnek számít (lehet használni a jelzőket, kitéréskockákat, 3-as távolságban plusz 1 zöld kocka, stb). Miután felrobbant az állomás, törmeléket kell felrakni helyette, a legnagyobbat. A kellő mennyiségről majd gondoskodunk!

Az űrállomás úgy viselkedik, mint egy aszteroida lövés akadályozása, átmozgás, stb szempontjából. Lövés szempontjából pedig nincs kitérése, de a távolság és egyéb bónuszokat viszont megkapja.

Minden elpusztított 2 életerő (és nem pajzs!) után 1 KP kapható. Aki az utolsó találatot viszi be, az kap 1 KP-t.